9/2/2012 Το B-MAX είναι Κορυφαίο στην Κατηγορία του στην Οικονομία
Το νέο B-MAX, που θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα (Μάρτιο) στην έκθεση της Γενεύης, είναι πρωταθλητής οικονομίας και χαμηλών εκπομπών CO2.
Τόσο ο νέος κινητήρας βενζίνης 1.0L EcoBoost, όσο και ο diesel 1.6L TDCi, προσφέρουν πολύ χαμηλή κατανάλωση & εκπομπές CO2, και σε ετήσια βάση μεταφράζεται σε εξοικονόμηση περίπου €340 σε σχέση με μοντέλα του ανταγωνισμού.
Ο κινητήρας του 1.0-λίτρου EcoBoost με απόδοση 120PS, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 4.9l/100km και εκπομπές CO2 114g/km.
Ο κινητήρας diesel των 1.6-λίτρων TDCi με απόδοση 95PS έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 4.0l/100km και εκπομπές CO2 104g/km.
Δείτε στους παρακάτω πίνακες συγκριτικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 του νέου B-MAX σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Βενζινοκίνητα Μοντέλα (>100PS)
ΜΟΝΤΕΛΟ | CO2 (G/KM) | ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (L/100KM) | |||
Ford B-MAX 1.0 EcoBoost S/S (120PS) | 114 | 4,9 | |||
Opel Meriva 1.4 ecoFlex S/S (120PS) | 134 | 5,7 | |||
Citroen C3 Picasso 1.6 VTi 120 (120PS) | 149 | 6,4 | |||
Renault Grand Modus 1.2 TCe 100 (103PS) | 139 | 6,0 |
Πετρελαιοκίνητα Μοντέλα (>85PS)
ΜΟΝΤΕΛΟ | CO2 (G/KM) | ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (L/100KM) | |||
Ford B-MAX 1.6 TDCi (95PS) | 104 | 4,0 | |||
Opel Meriva 1.3 CDTi ecoFlex S/S (95PS) | 109 | 4,1 | |||
Citroen C3 Picasso 1.6 HDi 90 (92PS) | 119 | 4,6 | |||
Renault Grand Modus 1.5 dCi 90 eco2 (88PS) | 107 | 4,1 |