9/3/2012 Νέο Fiesta ST, Σχεδιασμένο για Επιδόσεις
Η Ford Team RS εμπνευσμένη από το DNA των μοντέλων Ford Υψηλών Επιδόσεων δημιούργησε το πλαίσιο και το σύστημα κίνησης του Fiesta ST με καινοτόμες τεχνολογίες και προηγμένη μηχανολογία για μία γνήσια, σπορ οδηγική εμπειρία.
Κύριες τεχνολογίες κινητήρα
Ο 1.6L EcoBoost της Ford είναι άριστα χαρτογραφημένος για ισχύ και απόκριση. Λόγω αλουμινένιας δομής μειώνεται το βάρος, βελτιώνοντας τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά. Ο κινητήρας του Fiesta ST συνδυάζει άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία Twin Independent Variable Cam Timing (TiVCT) της Ford με προηγμένο υπερσυμπιεστή και εναλλάκτη (intecooler) τοποθετημένο μπροστά.
Σύστημα διεύθυνσης
Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης του νέου Fiesta ST έχει ρυθμιστεί για πιο ακριβή απόκριση και καλύτερη πληροφόρηση. Το Fiesta ST έχει ταχύτερη απόκριση γύρω από το κέντρο (ευθεία πορεία), που αυξάνεται όσο μεγαλώνει η γωνία διεύθυνσης. Ένας νέος βραχίονας σύνδεσης με την κρεμαργιέρα συμβάλλει στην ακρίβεια.
Ανάρτηση
Το πλαίσιο του Fiesta ST σχεδιάστηκε από τη Ford Team RS για καλύτερο έλεγχο, ικανότητα στριψίματος και ακρίβεια διεύθυνσης, χωρίς απώλεια οδηγικής άνεσης. Έχει νέα εμπρός ακροαξόνια με βελτιστοποιημένη γωνία κάμπερ και νέο σετάρισμα πίσω ανάρτησης / αντιστρεπτικής δοκού που μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος. Τα ελατήρια ρυθμίζονται για καλύτερο έλεγχο σε ανώμαλους δρόμους. Ελατήρια και αποσβεστήρες είναι μοναδικά, ενώ το κέντρο βάρους χαμηλώνει λόγω μειωμένης απόστασης από το έδαφος κατά 15mm.
Φρένα
Το σύστημα πέδησης του νέου Fiesta ST έχει μεγαλύτερα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά με δαγκάνες 54mm. Δίσκοι κάνουν ντεμπούτο πίσω στο τρέχον Fiesta. Μία νέα διπλή εν σειρά κεντρική αντλία αυξάνει την απόδοση βελτιώνοντας την πληροφόρηση του οδηγού, ενώ τα τακάκια προσφέρουν αντοχή στην κόπωση, επιδόσεις και αίσθηση.
eTVC
Χάρη στο Enhanced Torque Vectoring Control (eTVC), το νέο Fiesta ST στρίβει με υψηλή ταχύτητα και μεγαλύτερη ακρίβεια. Το eTVC βασίζεται στο Torque Vectoring Control (TVC) που φρενάρει τον εσωτερικό τροχό στο στρίψιμο. Το TVC έκανε ντεμπούτο στο νέο Ford Focus. Πρόσθετο λογισμικό για το νέο Fiesta ST βοηθά διακριτικά στον έλεγχο της πορείας του αυτοκινήτου στις στροφές, μειώνοντας την υποστροφή. Το eTVC βελτιώνει την ευστάθεια στις στροφές χωρίς επιπτώσεις στην ταχύτητα.
3-mode ESC
Το Electronic Stability Control περιορίζει την απώλειας ελέγχου του οδηγού, ο οποίος μπορεί να επιλέξει το όριο επέμβασης του συστήματος για οδήγηση στο όριο. Το ESC του Fiesta ST έχει τρία προγράμματα:
1) ESC ON: Πλήρης παρέμβαση για να αποτρέψει την απώλεια ελέγχου
2) ESC WIDE SLIP mode: Καθυστερημένη παρέμβαση που επιτρέπει ένα ποσοστό ολίσθησης για ενθουσιώδεις οδηγούς
3) ESC OFF: Καμία παρέμβαση από το ESC (το eTVC παραμένει ενεργό).
Επιδόσεις
--Ισχύς: 180PS # 5.750rpm
--Ροπή: 24,4kg.m από 1.500 – 5.000rpm
--CO2: Κάτω από 140g/km
--0-100km/h: <7sec
--Umax: >220km/h