4/2/2011 Τεχνολογία Πλαισίου & Ανάρτησης στο νέο C-MAX
Το νέο C-MAX χρησιμοποιεί ισχυρότερη, πιο άκαμπτη δομή και νέες τεχνολογίες πλαισίου που διασφαλίζουν κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και οδηγική άνεση.
Η βελτιστοποιημένη δομή αμαξώματος του νέου C-MAX είναι πολύ πιο άκαμπτη από του απερχόμενου μοντέλου, με ιδιαίτερη έμφαση στην αντοχή των σημείων έδρασης. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην αύξηση της ακαμψίας σε περιοχές ουσιαστικής σημασίας για τη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος και όχι στην αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος γενικά.
Μπροστά, οι πάνω βάσεις της ανάρτησης συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας μπάρας θόλων που ενσωματώνεται στο τροπέτο. Η διάταξη αυτή διαμορφώνει μία πολύ πιο άκαμπτη δομή για το εμπρός τμήμα, μειώνοντας τα επίπεδα θορύβων, κραδασμών και τριγμών και συμβάλλοντας στη βελτιωμένη αίσθηση κατευθυντικότητας.
Πίσω, οι περιοχές έδρασης των αμορτισέρ έχουν ενισχυθεί τοπικά με στοιχεία που ακολουθούν τη γραμμή της κολόνας D. Αυτές οι πρόσθετες ενισχύσεις μειώνουν την κάμψη του αμαξώματος αυξάνοντας την απόδοση της πίσω ανάρτησης και συμβάλλοντας στη μείωση θορύβων στη περιοχή των πίσω καθισμάτων.
Οι δομές αμαξώματος των C-MAX και Grand C-MAX βελτιστοποιήθηκαν ανεξάρτητα, για καλύτερη προσαρμογή στο μεγαλύτερο μεταξόνιο και στο αυξημένο βάρος του μεγαλύτερου μοντέλου.
Εμπρός Ανάρτηση
Η εμπρός ανάρτηση βασίζεται στην ίδια διάταξη γονάτων MacPherson, αλλά με ελαφρύτερα και βελτιστοποιημένα εξαρτήματα και φαρδύτερο εμπρός μετατρόχιο (αυξημένο κατά 10 -15mm ανάλογα με τις προδιαγραφές των τροχών). Ο ανανεωμένος εξοπλισμός περιλαμβάνει:
--Ελαφρύτερους, βελτιστοποιημένου βάρους εμπρός κάτω βραχίονες ελέγχου
--Ανασχεδιασμένο, ελαφρύ εμπρός υποπλαίσιο (οικονομία βάρους 2 κιλά ανά όχημα)
--Νέα κοίλη αντιστρεπτική δοκό (οικονομία βάρους 2 κιλά ανά όχημα)
--Νέα έδραση αντιστρεπτικής δοκού για βελτιωμένο έλεγχο κλίσεων αμαξώματος
--Βελτιωμένη τεχνολογία βαλβίδων αποσβεστήρα για καλύτερη οδηγική άνεση, μειωμένους θορύβους από το δρόμο και διατήρηση ελέγχου του αμαξώματος
--Βελτιστοποιημένα σινεμπλόκ για μείωση της μετάδοσης θορύβων του δρόμου και κραδασμών
Πίσω Ανάρτηση
Η πίσω ανάρτηση έχει φαρδύτερο μετατρόχιο (αυξημένο από 24 μέχρι 29mm ανάλογα με τις διαστάσεις των τροχών), και περιλαμβάνει μία ανανεωμένη έκδοση της πολύ επιτυχημένης ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων ‘Control Blade’. Μεταξύ των κυριότερων στοιχείων του νέου συστήματος είναι:
--Βελτιστοποιημένη σχεδίαση ‘Control Blade’
--Αμορτισέρ μεγαλύτερης διαμέτρου για βελτιωμένη οδηγική άνεση και μειωμένους θορύβους από το δρόμο χωρίς να υπονομεύεται ο έλεγχος του αμαξώματος
--Μεγαλύτερα ρουλεμάν πλήμνης για αυξημένη ακαμψία γωνίας κάμπερ και ακρίβεια οδηγικής συμπεριφοράς
--Νέα έδραση αντιστρεπτικής δοκού για βελτιωμένο έλεγχο κλίσεων αμαξώματος
--Ατομικές ρυθμίσεις ανάρτησης για τα μοντέλα C-MAX και Grand C-MAX
--Βελτιστοποιημένα σινεμπλόκ για μείωση της μετάδοσης θορύβων του δρόμου και κραδασμών