7/2/2011 Torque Vectoring Control στο νέο C-MAX

Το Torque Vectoring Control, που συνήθως συναντάται σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων, χρησιμοποιεί το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου ώστε να προσομοιώνει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού που κατανέμει την ισχύ μεταξύ των δύο εμπρός τροχών σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες και την ποιότητα του δρόμου.
Ειδικότερα κατά την επιτάχυνση σε κλειστές στροφές, το σύστημα φρενάρει τον εμπρός εσωτερικό τροχό ώστε περισσότερη ροπή του κινητήρα να μεταφερθεί στον εξωτερικό τροχό για καλύτερο κράτημα και πιο ακριβή συμπεριφορά. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο όχι μόνο για να ικανοποιεί τους έμπειρους και ενθουσιώδεις οδηγούς, αλλά και για να προσφέρει στους λιγότερο έμπειρους αυτοπεποίθηση και έλεγχο κυρίως σε δύσκολες οδικές συνθήκες.