ΝΕΑ
15/3/2011 FORD B-MAX Concept
VideoΤο B-MAX, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, λανσάρει μία μοναδική, νέα σχεδίαση αμαξώματος που καταργεί την παραδοσιακή μεσαία κολόνα (Β) και υιοθετεί δύο συρόμενες πίσω πόρτες. Αυτή η καινοτόμος διάταξη – που έχει ήδη εξελιχθεί σε επίπεδο παραγωγής – υπόσχεται βέλτιστη πρόσβαση στη καμπίνα, σε συνδυασμό με απαράμιλλη άνεση και ευελιξία.

Το B-MAX παρουσιάζει μερικές από τις συναρπαστικές καινοτομίες που έχει εξελίξει η Ford για την Ευρωπαϊκή αγορά μικρών αυτοκινήτων. Βασισμένο στην παγκόσμια πλατφόρμα αυτοκινήτων Β της Ford – την οποία μοιράζεται με το πολύ επιτυχημένο Fiesta – το B-MAX ενσαρκώνει το όραμα της εταιρίας για ένα μικρομεσαίο μοντέλο το οποίο συνδυάζει εξαιρετικούς χώρους και πολυμορφικότητα με μία κομψή αισθητική. Με μήκος λίγο παραπάνω από 4 m, το B-MAX είναι μόλις 11 cm μακρύτερο από το πεντάθυρο Fiesta, και 32 cm κοντύτερο από το νέο C-MAX.

Με ένα τόσο συμπαγές αποτύπωμα, το B-MAX έχει όλα τα προσόντα για να ικανοποιήσει τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού τα οποία είναι πιο κατάλληλα για τις συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, αλλά χωρίς να υστερούν σε εσωτερικούς χώρους και άνεση.

Μοναδική φιλοσοφία θυρών με ενσωματωμένες κολόνες Β
Η νέα σχεδίαση αμαξώματος καταργεί την παραδοσιακή δομή της κολόνας Β στο πίσω άκρο της εμπρός πόρτας, που συνδέει την οροφή με το πάτωμα. Αντί αυτής, υπάρχει μία ενσωματωμένη κολόνα Β στο πλάι, και η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται μέσω μιας συμβατικής μπροστινής πόρτας ή μιας πίσω συρόμενης, οι οποίες μπορούν να ανοίγουν ανεξάρτητα.

Σχεδιασμένο για κορυφαία ασφάλεια
Κατά την εξέλιξη της σχεδίασης αμαξώματος του B-MAX σε επίπεδο παραγωγής , οι μηχανικοί της Ford διασφάλισαν ότι θα προσφέρει τα ίδια εξαιρετικά επίπεδα προστασίας από σύγκρουση όπως τα μοντέλα Ford με πιο συμβατική δομή. Για να παρέχει την απαιτούμενη προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις, η δομή των εμπρός και πίσω θυρών έχει ενισχυθεί σημαντικά – με ατσάλι Boron πολύ υψηλής αντοχής σε βασικές φέρουσες δομές φορτίων – έτσι ώστε τα πλαίσια των θυρών να απορροφούν ενέργεια σαν μία ‘εικονική κολόνα Β».

Μικρό, σπορτίφ και στυλάτο
Η εξωτερική σχεδίαση του B-MAX δείχνει πώς η σχεδιαστική γλώσσα ‘kinetic design’ της Ford μπορεί να εφαρμόζεται στη μοναδική, νέα διάταξη αμαξώματος, δημιουργώντας ένα συμπαγών διαστάσεων, σπορτίφ και στυλάτο αυτοκίνητο το οποίο προσθέτει τη δική του φιλοσοφία στη δημοφιλή σειρά MAV της Ford.

Κινητήρας πολύ χαμηλών εκπομπών CO2
Το B-MAX χρησιμοποιεί ένα κινητήριο σύνολο πολύ χαμηλών εκπομπών CO2, που περιλαμβάνει ένα προηγμένο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 Ford EcoBoost με σύστημα Ford Auto-Start-Stop.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας Ford EcoBoost έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Start concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου το 2010, και είναι το επόμενο νέο μέλος της παγκόσμιας οικογένειας κινητήρων Ford EcoBoost.


«Πίσω


Copyright © 2024 Ford Car Center - All rights reserved. Design & Developed by