Copyright © 2024 Ford Car Center - All rights reserved. Design & Developed by
Γνήσιο Sport DNA
Μια ματιά στο ολοκαίνουργιο Focus ST αρκεί για να προσέξετε το προκλητικό, δυναμικό, αγωνιστικό στιλ. Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι εξίσου ξεχωριστή και τολμηρή, χάρη στα καθίσματα Recaro που αγκαλιάζουν το σώμα, και στο αποκλειστικό στιλ που διαθέτουν.#1#Εξωτερική Σχεδίαση
Τα πάντα στο εξωτερικό του Focus ST παραπέμπουν στις υψηλές του επιδόσεις: από τη μεγάλη μπροστινή μάσκα, τα μοναδικά πλαϊνά μαρσπιέ, την εντυπωσιακού μεγέθους διπλή απόληξη στην εξάτμιση, την αποκλειστική στο ST πίσω αεροτομή και τις κόκκινες δαγκάνες (προαιρετικά).#2#Αμάξωμα Station Wagon
Το νέο Focus ST θα διατίθεται σε 5-θυρη hatchback και Wagon έκδοση, όπου και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην ‘kinetic design’ φόρμα του στάνταρ Focus.#3#Εσωτερική Σχεδίαση
Στο ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό της έκδοσης ST δεσπόζουν τα ειδικά όργανα ένδειξης πίεσης και θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης του turbo τοποθετημένα επάνω στο ταμπλό. Το τιμόνι διαθέτει παχύτερη στεφάνη και διακοσμητικό ένθετο με το λογότυπο ST στο κάτω μέρος, ενώ τη σπορ εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου, η κόκκινη επιγραφή των ταχυτήτων πάνω στο λεβιέ και ο πίνακας οργάνων με τις κόκκινες βελόνες ένδειξης.Γρήγορο & Εξυπνο…
Χάρη στα υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά του τα οποία είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν ανεπανάληπτες επιδόσεις, το νέο Focus ST "μοιράζει συγκινήσεις κατά παραγγελία". Όμως αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο έξυπνο, όσο και συναρπαστικό. Η προηγμένη τεχνολογία του σας κρατά σε επικοινωνία με τον εξωτερικό κόσμο και κάνει την καθημερινή οδήγηση μια άνετη και ενδιαφέρουσα υπόθεση.#1#Νέο Ford SYNC. Προηγμένη Ασύρματη Τεχνολογία
Το νέο Focus ST είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα διαθέτει τη νέα μονάδα επικοινωνίας πολυμέσων SYNC. Η νέα μονάδα SYNC, είναι κατασκευασμένη από την Microsoft και βρίσκεται ενσωματωμένη στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά αναλαμβάνει να συνδέσει ένα συμβατό κινητό τηλέφωνο και τις εξωτερικές πηγές ήχου, όπως μία συσκευή αποθήκευσης αρχείων ήχου ή ένα ipod, με το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.Έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με μέχρι 12 διαφορετικές συσκευές τηλεφώνου, μπορεί να αναπαράξει ασύρματα τα μουσικά αρχεία από το τηλέφωνό σας μέσω της σύνδεσης Bluetooth, έχει τη δυνατότητα προβολής του κειμένου ενός SMS στην οθόνη του ηχοσυστήματος, & μπορεί να διαχειριστεί τις λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου μέσα από απλές φωνητικές εντολές. Έτσι, μπορείτε να αφιερώσετε όλη σας την προσοχή μόνο στην οδήγηση.#2#Δυνατότητα Αναβάθμισης του Συστήματος SYNC
Μπορείτε να είστε πάντοτε ενημερωμένοι λαμβάνοντας όλες τις αναβαθμίσεις για το σύστημα SYNC αμέσως μετά την κυκλοφορία τους. Για παράδειγμα, σύντομα θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που ενεργοποιείται από το άνοιγμα των αερόσακων σε περίπτωση ατυχήματος και χρησιμοποιεί αυτόματα το κινητό σας για να πραγματοποιήσει μια κλήση στις υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης. Στη λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης απονεμήθηκε το βραβείο "Best Mobile Innovation for Automotive Transport or Utilities" (Καλύτερη καινοτομία στα κινητά τηλέφωνα για μεταφορές ή χρηστικά εργαλεία αυτοκινήτων) στα βραβεία Global Mobile Awards για το 2012.#3#Νέο πιο Γρήγορο Τιμόνι Μεταβλητού Βήματος
Όταν παίρνετε μία κλειστή στροφή, με τη νέα πιο "κοντή" κρεμαργιέρα του Focus ST δεν χρειάζεται να σταυρώσετε τα χέρια σας. Αυτό συμβαίνει επειδή εάν στρίψετε με απόκλιση πάνω από 10 μοίρες, οι τροχοί του αυτοκινήτου στρίβουν σε προοδευτικά μεγαλύτερη γωνία. Δεν χρειάζεται να αφήσετε το τιμόνι ακόμα και όταν παίρνετε τις πιο δύσκολες στροφές. Τώρα έχει μειωθεί ο αριθμός των στροφών του τιμονιού από 2,5 σε μόλις 1,8, βελτιώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την ακρίβεια του.#4#Πιο Ακριβής Συμπεριφορά με την Μοναδική Ανάρτηση
Οι αναρτήσεις του νέου Focus ST έχουν δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη στιβαρή κατασκευή του πλαισίου και τον εκρηκτικό κινητήρα. Νέες γωνίες ρύθμισης με ενισχυμένα ελατήρια και σινεμπλόκ έχουν επιλεγεί προσεκτικά για την εμπρός ανάρτηση, ενώ ο διαφορετικός σχεδιασμός της πίσω ανάρτησης και η χρήση νέων πιο άκαμπτων στοιχείων, εξασφαλίζουν οδική συμπεριφορά ακριβείας. Συνολικά, θα απολαύσετε μία διασκεδαστική, συναρπαστική οδήγηση ενώ θα διατηρείτε τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.#5#Αναβαθμισμένο Σύστημα Ελέγχου Κατανομής Ροπής
Το αναβαθμισμένο σε σχέση με τα απλά Focus, σύστημα Ελέγχου Κατανομής της Ροπής eTVC (enhanced Torque Vectoring Control), προσφέρει με ηλεκτρονικό τρόπο τον έλεγχο και την ευελιξία ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού χωρίς το μειονέκτημα του επιπλέον βάρους και φθοράς. Η προηγμένη τεχνολογία χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες για να ελέγχει την κίνηση των τροχών 100 φορές το δευτερόλεπτο. Το σύστημα επανειλημμένα εξισορροπεί την ποσότητα ισχύος & πέδησης που κατανέμεται στους δύο μπροστινούς τροχούς. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται το κράτημα και γίνεται πιο ακριβής η οδική συμπεριφορά, ώστε να στρίβετε με μεγαλύτερη σιγουριά.Και ενώ ο συνηθισμένος έλεγχος κατανομής της ροπής αντιδράει όταν αντιληφθεί ότι ολισθαίνουν οι τροχοί, το Focus ST ανιχνεύει τις μεταβολές στη γωνία και στην ορμή & ενεργοποιεί το σύστημα προτού γίνει ολίσθηση. Το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control μπορεί επίσης να φρενάρει τους πίσω τροχούς για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία.#6#Μοναδικό Σύστημα Active Grille Shutter για Καλύτερη Αεροδυναμική
Με το σύστημα Active Grille Shutter ο αεραγωγός της μάσκας μένει ανοιχτός για να ψυχραίνεται ο κινητήρας στις χαμηλές ταχύτητες, κλείνει, όμως αυτόματα όταν ανεβάζετε ταχύτητα. Στην κλειστή θέση βελτιώνεται η αεροδυναμική, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου έως και 0,8% σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης ΝEDC (New European Driving Cycle).Απαράμιλλη Ποιότητα
Η ανώτερη αίσθηση του εσωτερικού και της θέση οδήγησης συνδυάζονται τέλεια με τον sport χαρακτήρα το ST, και δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για να απολαύσεις την ιδανική διαδρομή.#1#Σύστημα Αυτόματου Κλιματισμού 2 ζωνών (DEATC)
Ο συνοδηγός σας προτιμάει ένα ζεστό εσωτερικό, εσείς όμως το προτιμάτε πιο δροσερό. Υπάρχει λύση: Χάρη στο προαιρετικό σύστημα DEATC, εσείς και ο συνοδηγός σας μπορείτε να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία με διαφορά έως 4° ανάμεσά σας.#2#Extra Όργανα Πάνω στο Ταμπλό
Το Focus ST διαθέτει έναν επιπρόσθετο πίνακα οργάνων στην κορυφή του ταμπλό. Με ενδείξεις για την πίεση του Turbo μέχρι και 1.8 Bar, τη θερμοκρασία και την πίεση του λαδιού, θα μπορείτε να παρακολουθείτε με μεγαλύτερη ακρίβεια τον κινητήρα.#3#Καθίσματα Recaro
Η θέση οδήγησης του νέου ST είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερη από του κανονικού Focus, ενώ τα αναβαθμισμένα από την Recaro καθίσματα του νέου SΤ διαθέτουν κορυφαία πλευρική στήριξη χάρη στα νέα αφρώδη υλικά και τα ποιοτικότερα υφάσματα.Ανάλογα με την έκδοση, δύο τύποι καθισμάτων είναι διαθέσιμοι:• Ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro με επιλογή 4 διαφορετικών χρωμάτων για την έκδοση ST2.• Δερμάτινα καθίσματα Recaro σε μαύρο χρώμα για την έκδοση ST3 με ανάγλυφο πίσω κάθισμα 3 θέσεων.#4#Υαλοκαθαριστήρες με Αισθητήρα Βροχής
Με έξι επίπεδα ευαισθησίας, οι υαλοκαθαριστήρες του νέου Focus ενεργοποιούνται αυτόματα με το που πέφτει η πρώτη σταγόνα βροχής, αυξάνοντας ταχύτητα όταν αυξάνεται η ένταση της βροχής.Απόλυτη Προστασία και Ασφάλεια
Το νέο Focus ST έχει εξαιρετικά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Διαθέτει την πιο προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας και προστασίας και το σασί του έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τα πιο αυστηρά στάνταρ.{ΠΑΘΗΤΙΚΗ}#1#Intelligent Protection System
Για εσάς και τους επιβάτες του αυτοκινήτου σας, το Focus ST είναι εξοπλισμένο με Intelligent Protection System (IPS). Χρησιμοποιεί μια σειρά από τεχνολογίες σχεδιασμένες για την προστασία σας, όπως κλωβό ασφαλείας καμπίνας από χάλυβα υψηλής αντοχής, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), με έκτακτη υποβοήθηση της πέδησης (EBA), και αερόσακους που ενεργοποιούνται σε κλάσματα δευτερολέπτου.Στο σύστημα IPS του νέου Focus περιλαμβάνονται:• Μετωπικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού• Πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού• Πλευρικοί αερόσακοι οροφής για τους επιβάτες εμπρός και πίσω• Κολώνα τιμονιού και πεντάλ που υποχωρούν σε περίπτωση σύγκρουσης, για προστασία των κάτω άκρων του οδηγού• Στιβαρή δομή του αμαξώματος βελτιστοποιημένη με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή με κλωβό ασφαλείας της καμπίνας από χάλυβα υψηλής αντοχής• Ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες, μηχανισμό περιορισμού του φορτίου και βάσεις ρυθμιζόμενου ύψους στα εμπρός καθίσματα• Σύστημα αντιβύθισης στα καθίσματα• ABS με EBD και EBA• Φώτα απότομου φρεναρίσματος{ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ}#2#Αναβαθμισμένο Σύστημα Ελέγχου Κατανομής Ροπής
Το αναβαθμισμένο σε σχέση με τα απλά Focus, σύστημα Ελέγχου Κατανομής της Ροπής eTVC (enhanced Torque Vectoring Control), προσφέρει με ηλεκτρονικό τρόπο τον έλεγχο και την ευελιξία ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού χωρίς το μειονέκτημα του επιπλέον βάρους και φθοράς. Η προηγμένη τεχνολογία χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες για να ελέγχει την κίνηση των τροχών 100 φορές το δευτερόλεπτο. Το σύστημα επανειλημμένα εξισορροπεί την ποσότητα ισχύος και πέδησης που κατανέμεται στους δύο μπροστινούς τροχούς. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται το κράτημα και γίνεται πιο ακριβής η οδική συμπεριφορά, ώστε να στρίβετε με μεγαλύτερη σιγουριά. Και ενώ ο συνηθισμένος έλεγχος κατανομής της ροπής αντιδράει όταν αντιληφθεί ότι ολισθαίνουν οι τροχοί, το Focus ST ανιχνεύει τις μεταβολές στη γωνία και στην ορμή και ενεργοποιεί το σύστημα προτού γίνει ολίσθηση. Το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control μπορεί επίσης να φρενάρει τους πίσω τροχούς για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία.#3#Διατήρηση Ελέγχου στις Στροφές
Το Νέο Ford Focus ST διαθέτει Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESC) το οποίο έχει επανασχεδιαστεί για να ταιριάζει στις αυξημένες απαιτήσεις και τον σπορ χαρακτήρα του. Τα 3 επίπεδα ρύθμισης που διαθέτει, επιτρέπουν στον έμπειρο οδηγό του νέου ST να κινηθεί με όποιον ρυθμό επιθυμεί εκμεταλλευόμενος τον άριστο συνδυασμό κινητήρα – πλαισίου – ανάρτησης, επιλέγοντας κάθε φορά την κατάλληλη ρύθμιση.Κατά την εκκίνηση του κινητήρα το σύστημα ESC βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία (ΟΝ). Στην ρύθμιση αυτή, το σύστημα ESC λειτουργεί όπως και στα απλά Focus.Αν ο οδηγός πατήσει το κουμπί απενεργοποίησης που βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, τότε ενεργοποιείται η ρύθμιση Sport (SPORT MODE). Στη ρύθμιση αυτή, το σύστημα επιτρέπει μεγαλύτερες γωνίες πλαγιολίσθησης, αλλά παραμένει ενεργό και έτοιμο να επέμβει όταν ο οδηγός το παρακάνει.Κατά το τρίτο και παρατεταμένο πάτημα του ίδιου διακόπτη, το σύστημα απενεργοποιείται πλήρως (ESC OFF). Η ρύθμιση αυτή ενδείκνυται για την οδήγηση του αυτοκινήτου σε πίστα από επαγγελματίες οδηγούς που μπορούν να διατηρούν τον έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς τη βοήθεια των σύγχρονων ηλεκτρονικών βοηθημάτων.Επιπλέον, όταν οδηγείτε σε στροφές με υψηλή ταχύτητα, το σύστημα Torque Steer Compensation (TSC) αντισταθμίζει οποιαδήποτε έλξη του τιμονιού στις μεγάλες ταχύτητες και απορροφάει τις ανωμαλίες του δρόμου. Το αποτέλεσμα είναι ότι έχετε πάντα τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.#4#Νέα Βελτιωμένα Φρένα
Τα μπροστινά δισκόφρενα διαμέτρου 320 χιλιοστών του νέου Focus ST είναι σαφώς μεγαλύτερα από εκείνα του προηγούμενου μοντέλου, με αποτέλεσμα να μειώνεται η απόσταση ακινητοποίησης και να ελαχιστοποιείται η φθορά τους. Είναι επίσης ειδικά ρυθμισμένα για αυξημένη ευαισθησία. Οι μεγαλύτερες, πιο σφιχτές δαγκάνες των μπροστινών φρένων διατίθενται προαιρετικά σε κόκκινο χρώμα για πιο σπορ εμφάνιση. Τα πίσω δισκόφρενα επίσης φέρουν το εντυπωσιακό μέγεθος των 271 χιλιοστών.#5#Το Focus ST Φρενάρει για εσάς
Χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα Active City Stop μπορείτε να αποφύγετε τις συγκρούσεις σε συνθήκες κίνησης με χαμηλές ταχύτητες ή όταν η ταχύτητα δεν ξεπερνάει τα 30 km/h. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει απότομη στάση του προπορευόμενου οχήματος, τότε το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα.#6#Ενα Σύστημα που σας Ειδοποιεί για τα Οχήματα που δεν Βλέπετε
Το σύστημα Blind Spot Information χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για να βλέπει τα οχήματα που μπορεί να μη τα βλέπετε από τους καθρέφτες του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια σας προειδοποιεί ενεργοποιώντας ένα εμφανές πορτοκαλί φως στους καθρέφτες.{ΑΝΤΙΚΛΕΠΤΙΚΗ}#7#Σύστημα Key-Free
Αυτό το έξυπνο τεχνολογικό σύστημα, σας επιτρέπει να κλειδώνετε και να ξεκλειδώνετε το αυτοκίνητό σας, χωρίς να βγάζετε το κλειδί από την τσέπη ή την τσάντα σας.Το Ισχυρότερο ST
Το νέο Focus ST χρησιμοποιεί μία αναβαθμισμένη έκδοση (250PS) του 2.0 EcoBoost της Ford. Ο άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, ο υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, ο μεταβλητός χρονισμός Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), η νέα σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής και η νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου, χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις & χαμηλή κατανάλωση. Ενώ το μηχανικό 6-άρι κιβώτιο, με επιλογέα με κοντές διαδρομές (Short Shift) προσφέρει ασυναγώνιστη σπορ αίσθηση σε κάθε αλλαγή.#1#Εκρηκτικές Επιδόσεις
H καρδιά του νέου Focus ST χτυπά πλέον μέσα από 1.999 κυβικά εκατοστά. Η νέα τεχνολογία EcoBoost της Ford επέτρεψε τη μείωση της χωρητικότητας του κινητήρα κατά 20% με παράλληλη αύξηση της ιπποδύναμης του κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο ST. Έτσι, ο ειδικά τροποποιημένος κινητήρας EcoBoost 2,0L αποδίδει πλέον 250 ίππους & 360 Nm ροπής χαρίζοντας στην έκδοση ST τις εκρηκτικές επιδόσεις που της ταιριάζουν: (0-100: 6,5 Sec, Μεγ. Ταχύτητα: 250km/h). Κατά την λειτουργία Overboost, ο κινητήρας αποδίδει 10 Nm ροπής επιπλέον για διάστημα 15 δευτερολέπτων.Οι εκπομπές CO2 του συγκεκριμένου κινητήρα ανέρχονται στα 169 γρ./χλμ., ενώ οι καταναλώσεις εντός πόλης/εκτός πόλης/μικτού κύκλου είναι 9,9/5,6/7,2 lt/100Km αντίστοιχα.Η οδήγηση του νέου Focus ST οφείλει να είναι μία ανεπανάληπτη εμπειρία. Για τον σκοπό αυτό, οι μηχανικοί της Ford ρύθμισαν τον κινητήρα με τέτοιο τρόπο ώστε κατά την φάση της επιτάχυνσης να ακούγεται ιδιαίτερα «άγριος». Υπεύθυνο για αυτή την ιδιαίτερη ηχητική ταυτότητα του ST είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο κουτί (Sound Symposer) με 4 εσωτερικούς ακουστικούς θαλάμους που τοποθετείται στην εισαγωγή και ενισχύει συγκεκριμένες συχνότητες από τον ήχο που παράγει ο κινητήρας.Οι διαφορές του κινητήρα EcoBoost 2,0L που εφοδιάζει την έκδοση ST σε σχέση με τον «απλό», μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω:• Νέα επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής• Μπιέλες μικρότερου μήκους για χαμηλότερη σχέση συμπίεσης (9,3:1)• Τροποποιημένο κάρτερ λαδιού